Wednesday, April 22, 2009

Benar atau Palsu

Salam.

Terima kasih kepada kalian semua yang melayari blog ini. Syukur alhamdulillah berkat izin Allah swt, saya dapat diberi peluang oleh Allah swt untuk menulis dan memberi informasi yang terkini lebih-lebih lagi dengan kemelut yang terbaru melanda kepimpinan UMNO Terengganu dan Pentadbiran Terengganu.

Kita sedia maklum bahawa, ekoran sms ugutan kepada tiga sahabat saya. Kes ini berlarutan satu demi satu. Mungkin, ini adalah hikmat yang sangat besar disebalik ujian Allah swt untuk memperbetulkan keadaan yang sebenar bukan sahaja di peringkat Terengganu malah peringkat tertinggi. Insya-allah, dalam masa terdekat kita sama-samalah berdoa kepada Allah swt agar dipermudahkan segala urusan dan keadaan kembali pulih seperti biasa.

Apa yang ingin saya nyatakan bahawa, rakyat Terengganu samada warga UMNO, pemerhati, orang awam dan lain-lain agar tidak mudah percaya gembar gembur yang dibuat oleh pihak yang tidak bertanggungjawab. Kadang-kadang berita yang diulas tidak tepat dan banyak rekaan. Bilamana kita melihat kepada malaysiakini.com, banyak berita kurang tepat dan adanya yang ditokok tambah. Diharapkan, semua usah percaya dengan berita2 yang ingin menaguk di air yang keruh.

MAkluman semua, kepimpinan Terengganu tidak berpecah sepertimana yang dilaporkan oleh laman-laman blog dan pembangkang. Cuma, kita tidak menafikan ada perbezaan pendapat terhadap kemelut yang berlaku.

Sekian.

No comments:

Post a Comment