Saturday, April 17, 2010

Hulu Selangor

Salam Sahabat sekalian.

Pertama-tama sekali, saya mohon maaf diatas kelewatan untuk mengemaskini blog ini diatas kekangan masa dan tidak terluang untuk menulis. Insya-Allah, saya akan cuba sedaya upaya untuk mengemaskini sentiasa maklumat atau komen-komen terbaru soal isu semasa.

Saya juga ingin mohon maaf, ramai kalangan sahabat facebook saya mengucap selamat ulangtahun kelahiran saya. Tarikh tersebut tidak tepat, saya lupa untuk mengemaskini. Apa2, saya ucap terima kasih diatas keperihatian sahabat-sahabat kepada saya. Semoga, Allah swt merahmati sahabat-sahabat sekalian.

Saya sekarang berada di Korea, atas lawatan kerja anjuran Pejabat Yayasan Islam, Terengganu. Saya mengucap tahniah kepada calon Barisan Nasional di Parlimen Hulu Selangor yang dipilih mewakili calon bagi Pilihanraya Kecil Hulu Selangor. Walaupun, di kawasan tersebut majoriti adalah pengundi melayu, namun konsep yang diperkenalkan oleh YAB Perdana Menteri adalah tepat pada masanya. Konsep rukun dan damai serta keharmonia kaum di Malaysia.

Saya juga teruja bilamana melihat PKR meletak calon yang keluar dari UMNO mewakili PKR. Semasa di dalam UMNO, semua perkara adalah baik & betul. Setelah tidak mendapat apa-apa kepentingan di dalam UMNO, UMNO menjadi mangsa fitnah & sebagainya. Inilah yang berlaku kepada pemimpin yang tidak memahami prinsip perjuangan UMNO.

Marilah sahabat-sahabat sekalian, kita sama-sama buktikan bahawa UMNO masih releven untuk mentadbir Malaysia ini. Kita akui, dalam setandang kelapa mustahil tiada yang rosak. Mesti ada yang rosak. Begitu juga dalam UMNO. Bukan semua pemimpin UMNO bermasalah. Jadi, kita tidak harus meletakkan kesilapan 100% kepada UMNO.

2 comments:

  1. Tahniah di atas kejayaan mewujudkan blog ini, harapnya lepas ni update lah selalu, semoga ia menberi banyak manfaat. Terima Kasih

    ReplyDelete
  2. Salam Perjuangan..

    Kami dari Unit Media Wangsa Maju amat teruja dengan pengendalian blog YB yang memaparkan artmembongk arikel2 yang berani dan tangkas.

    Kami berharap kita dapat berkongsi idea dalam menyiarkan artikel2 yang mampu menyedarkan masyarakat tentang taktik2 kotor pembangkang.

    Kami juga akan membantu YB dalam memberi penerangan dan membongkar taktik kotor pembangkang.

    Layari blog kami di www.mediawangsamaju.blogspot.com dan beri komen2 yang bernas serta cadangan bagi memantapkan artikel2 kami.

    Kami juga mengalu2kan penyertaan blog YB sebagai Follower kami.

    Ketua UMNO Bhg. Wangsa Maju, Dato' Dr. Mohd Shafei Abdullah menyampaikan Salam Kasih khas buat YB.

    Sekian dari,

    AMAT
    Crew Unit Media Wangsa Maju.

    ReplyDelete